torsdag 19. april 2012

Prinsesserommet

Welcome thursday - soon weekend. 

Har du hatt en bra start på dagen? 
Her kommer noen bilder fra barnerommet. 

Har dere kommet dere i hus? 
Har dere kommet dere i orden?
Jeg begynner bli LITT lei disse spørsmålene, selv om de er stilt i beste mening. 
Tiden har bare ikke strukket til, og den tiden jeg har hatt til overs har jeg prioritert på trening eller fysisk aktivitet. 

Vi flyttet inn 1. mars, da begynte jeg å jobbe, og i helgene har vi vært opptatt (og det er vi de neste 3 helgene også..). Det er derfor veldig begrenset hva vi har gjort i huset. Vi flyttet inn med de møblene vi hadde ( mao så er det ganske ekko her enda)

Jeg har slått meg til ro med at vi tar ting etterhvert. Jeg kjenner jeg ikke orker tanke på å fly i butikker med en 1-åring ( de dagene jeg har fri)som nekter å sitte i vognen sin.

Rommet til C kommer seg, vi mangler bokhylle, noen hyller og bilder - men det kommer


Nå skal vi spise lunch, før vi skal hilse på lille fetter N, som i dag er 1 uke gammel

*Ha en spory torsdag*

10 kommentarer:

  1. Skal trene om en drøy time :-)
    Super fint rom...
    De eskene (3 runde) i hjørnet på rommet hennes, hvor er de fra?
    Du er så flink altså.. Ser hvor fin den "tavlen" din ble og...
    :-)

    SvarSlett
  2. Elsker stilen din :-) Klem fra Lykkemamma

    SvarSlett
  3. Heldige C, sååå fint rom<3<3<3

    SvarSlett
  4. @anonym:
    de eskene er fra Christines interiør (?) Drammen. ( tror de har lagt ned nå)

    SvarSlett
  5. @Lykkemamma: takk for det. nå skal jeg titte innom bloggen din:)

    SvarSlett
  6. @cathrine: takk søte<3<3<3 mangler en del da... .C har lyst på sånt som som S har<3<3

    SvarSlett
  7. Koselig prinssesserom:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det. Kommer mer etterhvert på rommet:)

      Slett