mandag 16. april 2012

Skarven!

Heisan 
Mandagen er straks over - iallefall når det gjelder jobb. 

 Her har dagen gått til litt jobb, og lunch og playdate hos en venninne sammen med C.  
Nå skal det lages middag til C,(hun bestikkes i mellomtiden med litt Ipad) før vi skal avgårde på Sats for å trene litt- det er min måte å koble ut på. 

ELLERS - så blir det Skarverennet på lørdag!!! Trodde en stund vi ikke skulle få billetter, MEN det ordnet seg. Thx Gryttis:)
38 km lange løypa fra Finse til Ustaoset - gleder meg. Og i sekken skal det jammen være med litt bobler!



bilde fra www.skarverennet.no


Treningen ellers denne uken ser slik ut: 
Mandag: Styrke - mye ben
Tirsdag: sykkeltime + 500 kcal time ( instruktør)
Onsdag: Styrke- ben
Tordsag : pw/rolig jogg
Fredag:  Fri
Lørdag: Skarverennet!!
Søndag: Fri

Middager: 
Mandag: Kylling med asparges og ris
 Tirsdag: Laks med fullkorn pasta
Onsdag: wok med svin
Torsdag: Sushi/Sashimi
Fredag: karborikt måltid



Gleder meg allerede til helgen - hyttetur med alpegjengen og boblene. Og en god gammeldags afterski. Nå skal jeg kaste meg over grytene. 

Blogges i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar