tirsdag 10. april 2012

Sommerferie er booket



Da er ferien booket!!! Hurra. Deilig å ha det gjort. 
 I fjor var vi i Norge, og det var fint det, men vi kan ikke huske at vi så solen så mye, og var vel ingen ordentlig sommervarme heller?!
I år har vi derfor booket 2 uker til sør Frankrike, nærmere bestemt Fitou, en liten fransk landsby. Bare lille familien på tre.
Åhhhh gleder meg allerede! Sol og sommer.
Slenger inn en storby ferie på slutten og er 3 dager i Barcelona. Blir helt perfekt.

Gå turer langs stranden...
Drikke vin under en parasoll...
og sløve på en bademadrass....
 
Når jeg først er i "booking" modus, skal jeg booke neste reise også.... en langweekend sammen med C.
 Da går turen til......? :) Wait and see....

2 kommentarer:

  1. dette såg veldig fristende ut.
    Sa akkurat til mannen at det frister å bruke alle pengene jeg får igjenn på skatten, på en real ferie. alt han krevde var varme og sol,så får vi se hva vi ender opp med..

    SvarSlett
  2. Nydelig med velfortjent sommerferie for den lille familien :-)Syd Frankrike er så fiint!

    Koselig med jentetur! Mulig jeg vet hvor hvor ferden går...;-)

    Klem til alle tre!

    SvarSlett