søndag 6. mai 2012

"Alene" mamma

Da var helgen over - synes de 2 dagene går så fort!
mannen har kommet hjem etter fotball tur til London, trolig ganske mye mer sliten nå enn før han dro.
Jeg har vært "alene"mamma med C hele helgen, derfor lite blogging. 

Har bare hatt kosehelg, i går var vi hos M&P hele dagen og på barselbesøk hos en venninne. 

Idag startet vi dagen med en real powerwalk/løpetur. 13km. 
Herlig start på en solfylt dag, riktignok ganske kjørlig kl 9 idag.
Jeg blir såååå glad når jeg ser sånne skogsveier dekket i sol. Kunne bare løpt og løpt..
Utsikt på slutten av turen - fra Spiralen. Nå gleder jeg meg til sommeren og til varmen. hmmm Løpe i bare shorts og singlet i skogen.. lykke.
Tok en tur langs elven og matet fuglene. Alltid stas

Ellers har jeg ( tro det den som vil) jobbet i hagen og kuttet en hel haug med trær og grener. Synd ingen tok bilder av det. Nå er det planlegging av uken, trening, og jobb, så får logge av her, så man får litt søvn før klokken ringer. 

Ha en fin start på uken - rise and shine monday morning. 
Dette blir en BRA uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar