onsdag 16. mai 2012

Dagen før dagen

Dagen før den store dagen. 
Jeg elsker 17.mai. Synes det er en fantastisk koselig dag. Jeg gleder meg allerede til å bli vekket av russen i natt. stå opp tiiiidlig imorgen og nyte den friske morgenluften. Kanksje jeg rekker høre korpset spille i det fjerne. 

Nå er bunadskjorter strøket, bunaden til C er lagt opp, vaser er pyntet og kake er bakt. 
Vi har invitert oss selv bort i hele morgen, det har vært så mye på jobb i det siste, så er glad over det valget i dag. 
Vi starter dagen med 17.mai frokost hos M & P, se på barnetoget, være med på leker på skolen og på ettermiddagen blir det litt grilling hos gode venner.
 

Kanskje ikke den sunneste kaken, men det er 17.mai bare en gang i året.




Flagget skal opp - uansett hvor man er. i 2010 var jeg og P på fjelltur i Trollheimen. En fantastisk tur.


Ønsker deg og familien en FANTASTISK fin 17.mai feiring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar