torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen!!

Håper dere har hatt en vellykket dag, selv om værgudene bestemte seg for å gi oss en dusj. 
Her har mor akkurat lagt seg på sofa'n og bunaden er byttet ut med kosebukse. 

En lang og vellykket dag er over. 
Ble vekket av russen kl 05, som seg hør og bør, før dagen startet med deilig 17.mai frokost kl 09 hos M&P og resten av familien.

C har holdt det gående i hele dag, sove kan vi gjøre imorgen. Har kost oss på barneskolen og barnehagen. Is, boller og brus ble det jammen meg også. Det er litt for tidlig å være med på leker, det er mer moro å fly rundt ( med meg hengende på slep!)
 




Imorgen er det ny dag - jeg må jobbe noen timer før det er helg, (en treningsøkt først!) I helgen har vi stooore plane for hagen, så håper værgudene er med oss. 

Ønsker deg en fin slutt på 17.mai i år. Jeg gleder meg allerede til neste år

Har du noen spennende planer for helgen?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar