tirsdag 1. mai 2012

Treningsøkter...

Igjen - for en dag. Det er jammen ikke lett å finne veien til PC'en når det er såå fint vær ute. I går ble det en styrkeøkt på Sats med PT, og i dag ble det en sykkeløkt. Hadde egentlig planer om en god lang løpetur, men hadde glemt jeg skulle ha time idag.

Jeg digger å trene med PT, er nesten blitt litt avhengig. Det blir ALLTID en kvalitetsøkt, og jeg presser meg langt utover hva jeg gjøre alene. I går - jeg har aldri følt meg sååå dårlig trent og sååå sliten. Ble aldri noe løpetur etter den økten!

Det var siste økten på ben som satt!
Knebøy: 50x 6/55x6/ 60 kg x 6
Markløft 50x6/55x6/60 x 6
Stepup med kettlebels: 10stkx 16 kg/20stkx 20 kg/20stkx 20kg
Gåendeutfall: 16kgx10/20kg x 20/20 kg x 20

( altså 3 runder med med 4 øvelser rett etterhverandre)

Ellers ble det hangpus med strikk, benkpress, mye core, kettlebells..


Hopp og sprett- imorgen håper jeg på en løpetur  helst imrg FØR jobb( da kan jeg løpe uten vogn), men får se når den klokken ringer. Før var jeg veldig flink til å trene før jobb.... nå er det lett å ta den etter jobb.-da blir det evt med vogn.

Nå skal jeg knipse litt bilder av kontoret som er nesten ferdig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar