tirsdag 19. juni 2012

Dagens sykkeløkt

Tirsdag er min faste sykkeløkt ( instruktør). Jeg bare elsker å ha timer, det gir meg så mye å se at andre kommer i bedre form, samt har det gøy på trening.

Her er pulskurven min fra i dag. Min maxpuls er på 194, og terskel på 174. Lå på rundt 85% i dag, tidvis noe over. Ettersom jeg er vant til dette ( før jeg ble gravid) fortsetter jeg som før. Kjørte sykkeltimer tom uke 38 forrige gang, satser på det samme nå.


Dagens middag, ble kyllingfilet i kokosmelk, sammen med med hvitløk, chilli og ingefær. Tok eggenudler ved siden av, + litt grønt. All gulroten ble spist opp før maten ble servert.




Ønsker deg en fin start på morgendagen. Vi skal i barnehagen og hilse på. Jeg er nok mer spent enn C hadde vært om hun hadde skjønt hva hun skulle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar