mandag 18. juni 2012

Deilig styrkeøkt (10 uker)

Ny uke - og hva er vel bedre å starte uken med en super deilig treningsøkt sammen med min PT? 
Jeg føler at dersom jeg har en bra økt mandag, blir hele ukens trening mye bedre. 
C var med på mini sats, heldigvis at hun trives så godt der. 


10 min oppvarming 
Slynge
hamstring/mage.
Knebøy  
oppvarmingsett 30 kg x 8 rep
60 kg x 5 x5
Markløft 
oppvarming 30 kg x 8
60 kgx 8 rep x 5
65 kg x8rep  x5
Benkpress
40 kg x 5 x5
strake markløft
40 kg x 5 x 5
 stående roing
35 kg x 8 x 3
skulderpress
30 kg x 6 x 3
renegade row 
8 kg x 12 rep x 3
Hangups - mellom hvert øvelse/sett kjørte jeg 2 hangups i ringer. 

Dagens middag: fiskekaker  med 80% fisk (kveite/laks), 2 små poteter, og masse grønnsaker.
Nå venter sofa'n og litt TV før mor skal finne veien til sengen. I morgen blir det sykkeløkt.
Håper det går bra med din trening også?!

4 kommentarer:

  1. så flott du ser ut!!!!!

    mandag er den beste treningsdagen. Om en får en god treningsøkt da,får uka en "flying start".

    For min del ble det trening før jobb.Startet kl 07:00 i dag,så det krevde litt ofring av søvn. Men fikk klemt inn 7 km skogsjoggetur,og det resulterte i masse energi resten av dagen.

    Håper formen er fin til tross for frøet i magen.Spennende å følge deg fremover;)

    klem fra Line

    SvarSlett
  2. oi så sprek du er Line! Ferdig trent før 07! Lenge siden jeg var der gitt hehe. men kanskje jeg må etterhvert, når det er 2 barn som skal passes på....
    magen kommer sakte men sikkert, og jeg liker det ikke!!!
    stor klem fra meg til deg.

    SvarSlett
  3. Wow, sprekt! Kan jeg spørre hvor høy du er og utgangsvekt når du ble gravid? Jeg er også "høy og slank og trent", og legen min er hysterisk opptatt av at jeg skal legge på meg. Fin blogg, forresten:)
    Elin

    SvarSlett
  4. Hei Elin.
    Jeg er 175 høy, og veide 62.5 da jeg ble gravid. Nå vet jeg ikke hvor mye du veier, men så lenge du legger på deg jevnt utover svangerskapet og baby'n vokser som den skal, hadde jeg ikke vært så bekymret:)

    SvarSlett