lørdag 16. juni 2012

Gravid - igjen

Hei kjære leser. 
Det er en stund siden siste oppdatering.. og det er mange grunner til det. 

Ting går ikke alltid som planlagt, men jo har jeg vendt meg til tanken på at det kommer en liten baby i januar! Selv om man går på pillen er det mulig. Det var et lite sjokk da vi fant det ut, men vi skulle jo ha en til, så nå har jeg vendt meg til tanken. 

Jeg har siste tiden vært ekstremt trøtt, og småkvalm, så har måtte prioritere det viktigste. Caroline, mann, jobb og trening. Alt annet har måttet vente. 

MEN NÅ er energien på vei tilbake, så da kommer det litt oppdateringer her også. Litt hva vi har gjort siste tiden, litt hva som skjer og hva som skal skje.


Lille nurket 9 uker gammel

store klemmer fra meg

6 kommentarer:

  1. gratulerer så mye med voksende mage!
    Livet byr på overraskelser!

    Håper formen er stigende. Svangerskapskvalme er virkelig det verste jeg kan tenke meg.Føles som å være fyllesyk mnd etter mnd.. Det tar på psyken!

    Håper på magebilder fremover da;)

    klem fra Line

    SvarSlett
  2. Gratulerer med det lille underet<3

    Klem fra en tobarnsmamma som mener det er lettere med to enn en;-)

    Cecilie:-)

    SvarSlett
  3. Sååå koselig!! Gratulerer så mye! Det er veldig koselig med to! :) Gleder meg til å følge med videre her fremover!!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Line: Tusen takk for det. Ja dette var virkelig ikke planlagt, men sånn blir det:) Blir sikkert bra til slutt, bare litt hektisk i en periode hehe.
    klem

    SvarSlett
  5. Takk Cecilie:)
    ja jeg håper det blir lettere med to enn en etterhvert:)
    klem fra meg

    SvarSlett
  6. Camilla: Ja da det er koselig, bare et lite sjokk i starten hehe. Føler jeg har mer enn nok pr dd, men men:):) Rakk akkurat begynne i full jobb....
    håper du koser deg med lille O.
    klem fra meg

    SvarSlett