mandag 25. juni 2012

Mandagens deilig styrkeøkt.

Mandag = styrke med PT. Er så utrolig deilig, da vet jeg at det blir en bra økt. 
I dag ble det mye markløft og  knebøy. 
Et av målene mine før jeg ble gravid var jo 80 kg i mark, og i dag satt den (nesten)! 1 rep a 80 kg! Fikk stangen opp, men teknikken hadde nok ikke blitt godkjent i konkurranse hehe.
Da hadde jeg kjørt 70 kg x 5 rep x 3 ganger først. 
Så skal prøve igjen på fredag om formen er like bra! 

Var ganske tung i bena når jeg var ferdig - rett ut med bena høyt!



Nå venter sengen må meg - ny dag imrg. C er ikke helt i slaget om dagen, så håper morgendagen blir bedre.
Er litt i tvil om jeg skal fortsette med PT utover høsten, er vel ikke kjempe motiverende for han å trene en som bare blir større og større og ikke kan løfte såå mye etterhvert, så tenker jeg får være flink å trene på egen hånd.

God kveld til alle dere

2 kommentarer:

  1. Har selv PT, og det funker for meg:) fin bligg, her kommer jeg igjen:)

    SvarSlett
  2. Hadde du PT da du var gravid? jeg må se an litt. forrige gang fikk jeg bekkenløsning, så treningen ble litt begrenset.
    skal titte innom bloggen din nå:)

    SvarSlett