mandag 25. juni 2012

Snart ferie...

God morgen kjære dere som titter innom 

Det er dårlig ut med den norske sommeren! 15 grader og regn - mye regn! Jeg kjenner jeg nå er veldig glad for at vi snart skal reise. Drømmer meg laaaaaangt bort.
Jeg hadde jo sett for meg en ferie med mye bobler og vin, gode oster... men det får bli neste år. 
Jeg er veldig glad formen har kommet seg. Ikke noe er verre enn å være kvalm i varmen (snakker om erfaring - 2010!)

 
Blir nok en del bading og soling....
og litt turer. Kanskje vi tar en tur opp i fjellene?  Joggesko'ne er med.
Nå tilbake til virkeligheten - noen dager til på jobb

Ha en fin start på uken dere.

2 kommentarer:

  1. Ah, kjenner jeg angrer litt på at vi droppet syden i år..håper på bedre tider i Norge enn vi har akkurat nå :) dere får det sikkert super deilig!

    SvarSlett
  2. ja neste år leier vi et hus i varmen - alle sammen:)

    SvarSlett