lørdag 16. juni 2012

Utdrikningslag

Siste tiden har også gått med til planlegging avet utdrikningslag. Jeg er så heldig å få lov å være forlover til søte T.
Forrige uke var det duket for utdrikninglag. 

Startet med surprise lunch på Olivia, hvor bruden ble mildt sagt overrasket. ...deretter gikk turen til Nittdal og painball. ( legger ikke ut bilder fra dagen avhensyn til de andre)

Så var det Burlesque dans, hvor bruden holdt et show for oss på slutten. Hun var helt RÅ!
Etterpå var det duket for leker, mimring og middag. 
 

Goodiebag til alle og en ekstra stor en til den kommende bruden
med masse deilig produkter for hår og hud
og den utrolig morsomme bruden som tok alt på strak arm. Gleder meg veldig til den store dagen vennen.


3 kommentarer:

  1. Takk for en flott dag og JIPPI du har startet blogge igjen!! Bra inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Hei :) Fin blogg! Hvordan satte du sammen goodiebagene? Jeg skal også være forlover. God ide! Betalte du selv, eller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)
      jeg gikk innom en rekke parfymerier/helsekoster, og fikk masse prøver, i tillegg har jeg en bekjent i kosmetikkfirma, så fikk en del prøver/produkter derifra. I tillegg tror jeg at jeg kjøpt litt godis å la oppi. Husket ikke helt akkurat hva det var. Bruden fikk morgenkåpe, favoritt sjokoladen og noe å drikke mener jeg.

      Søstrene Grene har mye fint til en billig penge, samme har kremmerhuset.
      Du kan jo legge litt prøver på parfyme, sjokolade, servietter, sminke, liten toalettveske, noe ablegøyer, kremer, protenbarer, sjokolade, +++

      masse lykke til:)

      Slett