søndag 8. juli 2012

Ferie modus

God kveld

Her lever vi det late liv, det er tross alt ferie. MEN i dag startet jeg dagen med en kort, hard og intensiv løpetur. Det var utrolig deilig - så blir nok det sammen imorgen. 

Av praktiske årsaker, så spiser vi middag hjemme, etter at C har lagt seg. Vi får ikke C til å legge seg i vognen på kvelden, ( det er dessuten ikke alt for mange koselig restauranter her). I dag ble det svine filet, fersk pasta og salat med avocado.

Ettermiddagen i dag tilbragte vi på stranden. Solen forsvant noen timer, og da passer det bra med sjø og strand. Er litt opptatt av at C ikke skal være hele dagen i direkte sol, så vi holdt oss hjemme i skyggen i dag tidlig. 

Var også en tur innom Leucate, en ganske så stusslig og harry liten "by" ikke noe jeg anbefaler. Stoppet ble derfor veldig kort. 

I morgen blir det soling og bading, og trolig en liten utflukt på ettermiddagen. Det er ferie, så vi tar ting litt som det kommer. Veldig lite stress her om dagen, og det er sååå deilig. 

Store klemmer til alle dere hjemme som titter innom bloggen. 

xxx

2 kommentarer:

  1. Hei,

    lurte på om du kunne blogg om barn og mat. Jeg har ei lite jente på samme alder som C, og sliter med hva jeg skal lage/gi henne til middag. Min lille datter er veldig skeptisk til middagsmat. Jeg har prøvd alt - laget masse mat tilpasset barn, glass, gitt samme mat som vi spiser osv, men det jeg får tilbake er vifting med en hånd, og et klart signal om nei... Frusterende! Trenger derfor tips. (vet du er på ferie nå, men kanskje når du er tilbake?)

    Anne

    SvarSlett
  2. Hei Anne:)
    jeg skal se om jeg ikke får laget et innlegg på det i løpet av de neste dagene:)

    SvarSlett