tirsdag 10. juli 2012

Sol, sol og atter sol.

ÅÅåhhh så glad jeg er for at vi ikke er hjemme. Vi får stadig sms om hvor mye regn det har kommet de siste dagene. Vi virkelig nyyyter hvert sekund med sol og varme. 

Startet dagen i dag også med en joggetur, disse trappene får pulsen opp!

I dag fikk jeg min egen lille 2 timers husmorsferie - fri fra mann og mann - kun meg på en solseng ved bassenget. Det var helt fantastisk. Bare en god bok, solen og meg

Når du er gravid kan du helt fint sole deg ute, du må bare ta noen forhåndsregler. Bruk høy solfakter, og velg en god solkrem. Jeg bruker pr dd Avene, La Roche Posay eller Vichy. Pass på at de er fri for Parabener. Når du er gravid kan du får ekstra lett farge og noen får også pigment flekker, som ikke nødvendigvis forsvinner etter fødselen. 
Pass også på at du ikke blir overopphetet,  og drikk masse vann. 


Ettermiddagen ble tilbragt på stranden - småbarn og sandstrand er ikke optimalt, derfor orker jeg ikke være en hel dag på stranden. Sand over/på absolutt ALT



Det skjer ikke alt for mye om dagen - i morgen skal vi riktignok til Perpignan en tur på ettermiddagen. Kanskje det blir et litt mer spennende innlegg da enn sol, strand og bading?!:)

Ha en fin tirdagskveld
xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar