onsdag 25. juli 2012

Uke 16- 66 kg

Da er jeg kommet til uke 16 i graviditet nr 2. Det går veeeldig fort disse ukene.
Tenk i januar blir jeg 2 barns mamma.
Vekt: 135 g
CRL: 11,5 cm
Full lengde: 16 cm

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 14 uker gammelt. Den loddrette furen over overleppen kommer på plass denne uken. Beina tar igjen armene i utvikling, og vil fra nå av være lengre. De livlige bevegelsene blir stadig bedre koordinert.

Fosteret svelger fostervann og tisser et ut igjen i fostervannet. Noen av avfallsstoffene begynner å samles i tarmen.
Babyverden.no

Nå kommer magen. Jeg er ikke en av dem som eeeelsker å være gravid, tvert om så liker jeg det ikke, men det som kommer ut er jo et lite vidunder, så biter tennene sammen.
(Jeg skulle heller tatt 10 fødsler enn å være gravid i 9 mnd)

Klar for dagens styrkeøkt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar