mandag 20. august 2012

Bryllup

I helgen var vi i det fineste bryllupet .
Vi dro ned til Gøteborg på fredag, spise lunch og litt shopping, før vi dro videre til Varberg, der vi skulle være.  

Bodde på Best Western Stadshotell, supert hotell med SPA ( det rakk jeg dessverre ikke), ligger midt i byen. 

Jeg har masse bilder fra helgen, men pga andre personer på bildene velger jeg å ikke legge de ut her. 

 
Fredag var det uformell mingling for de som ville. Ble den koselig varm sommerkveld, med live musikk.

Lørdag  morgen var det frisøren kl 09. Forlovere ( meg og en til) og bruden, sminking -og vips var det tid for å ta på seg bunad og hjelpe bruden med kjolen. Dagen gikk utrolig fort, og ble helt magisk.

 
På meg ble det "krøller", bunad i kirken og kjole til middag
Talen ble holdt, jeg hadde skrevet et eventyr om bruden og brudgommen, og kunne puste lettet ut når jeg hadde gjort mine plikter..

Skal sies at kjolen ble kjøpt i Spania for 5 uker siden, og kroppen har endret seg litt etter det.. så den satt en smule trangt, så jeg følge meg rimelig hvalross!


*Gratulerer med dagen som var T & N, det var en helt fantastisk dag*

2 kommentarer:

  1. lenge siden jeg har sett en så FLOTT og vakker hvalross iallefall! Tror ikke du er helt oppdatert på hvordan en hvalross ser ut!!!!

    SvarSlett
  2. hehe Line- takk for det:) men du skjønner hva jeg mener. Når man er vant til å ha en trent slank kropp....

    så gleder meg enormt til å trene hardt igjen:):)
    klem fra meg
    nå skal jeg gå inn å titte på bloggen din:):)

    SvarSlett