tirsdag 28. august 2012

God start på uken


God tirsdag morgen, 
En skikkelig høst morgen her i Lier, og skal jeg være ærlig, så gleder jeg meg til høsten

Avsluttet dagen i går med en deilig styrkeøkt på Sats( før jeg havnet på sofa'n)
Har nå redusert litt på kiloene ( du skal kunne puste deg gjennom hele øvelsen)
Knebøy ligger nå på 45 kg
Markløft 45
Nedtrekk 40 
Benk 35

Kjente at kroppen var litt sliten i går, så tok det litt med ro. Håper neste økt litt bedre.


(Mobil bilder, derfor litt dårlig kvalitet)
Middagen i går ble ovsnbakt laks med fersk pasta, brokkoli, tomat og løk, bladet med cremefraiche og urter. 
  

Nå er C levert i barnehagen og jobb venter
Ha en fantastisk fin tirsdag
Jeg gleder meg til å ha sykkeltime i kveld. 
Hva skal du trene?


***

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært på 60 min spinning;-)

    SvarSlett
  2. Kult, sprekt bilde!! Virkelig til å bli gla av ;-)

    SvarSlett