fredag 3. august 2012

Tripp Trapp stol på tilbud

I dag, og imorgen (3 + 4 august) får du tripp trapp stil til bare 999,- på Babyshop, om du er VIP medlem. Innmelding tror jeg du kan gjøre i butikken. ( vanlig pris 1549,-)

Jeg nyyyyyter en dag alene. C har vært i barnehage alene siden kl 10, så innkjøring har gått over all forventing. Har fått fikset masse småting som jeg har hatt hengdende over meg. 
Nå er det klesvask og skifting av sengetøy, før jeg skal hente C

Ha en fin fredagsettermiddag

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så deilig at innkjøringen i barnehagen har gått så bra.
    Kjempefin blogg du har.
    Vil gjerne følge deg videre så legger meg til som følger :)
    Ha en kjempefin lørdag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  2. Hei Jeanette<3
    så koselig at du vil følge bloggen min.
    Kjempefin blogg du har også:)
    skal titte innom- og følge med.
    klem

    SvarSlett