torsdag 20. september 2012

Det ER mulig....

....men det krever nok tid, vilje og hard arbeid. 

Jeg gleder meg så utrolig til å begynne å trene kroppen tilbake til normalen. Trene TUNG styrke, men inntil videre må jeg nok belage meg på at magen skal bli en del større. 

Fikk en styrkeøkt  idag, er litt forsiktig med tunge vekter nå, pga bekkenet som har begynt å slå seg litt vrang. Overkroppen fikk derimot kjørt seg, det gjorde også armene. 

Nå kjører jeg styrke mandag og torsdag, og sykkel tirsdag og fredag eller lørdag. 
Kjenner på kroppen at jeg må roe ned litt... ikke lett for en som er født med maur i rompa! Jeg forsøker hver dag!!!
 

4 kommentarer:

  1. Også hjelper det sikkert å ha nanny (så man får tid til å trene), kokk som serverer riktig mat til riktig tid, hushjelp som tar alt i huset og en personlig trener som hjelper deg hver dag.... Bare for å sette det litt på spissen. Men det er nok lurt å senke kravene litt, kjenner det er nok å gjøre, nesten døgnet rundt, med to små i huset... ;)

    SvarSlett
  2. hehe ja, med all den hjelpen så er det iallefall ingen unnskyldninger!
    jeg satser på at P blir like enkel som C, så jeg kan trene på dagen.... men vi får se:) men en SÅNN mage tror jeg ikke jeg er anlagt til å få.. uansett hvor hardt jeg trener!
    DU har jo kommet deg fort tilbake til normalvekten:):)

    men her blir det treningsrom i kjelleren etterhvert...

    SvarSlett
  3. Skal lillebror hete Philip? :)

    SvarSlett