søndag 28. oktober 2012

♥Babyrom♥

Endelig har vi fått byttet om barnerommene. 
C har fått nytt rom med ny farge (bilder kommer i eget innlegg etterhvert). P sitt som er også malt, det forblir riktignok gjesterom/barnerom den første tiden. Det er vel jeg som kommer til å sove der de første ukene, så mannen er uthvilt til jobb?!

Vi har lenge tenkt å male en av veggene baren (inntil videre iallefall), så nå er det gjort!
Det går jo fort når man først setter i gang.
Hentet en del fargeprøver, så diskuterte vi litt her hjemme....
....og havnet til slutt på denne. Jeg har malt med Sens, glans 30 ( lettere å vaske av evt merker etterhvert)

Fargene kommer til å gå i lysblått, hvitt og litt lys beige ser jeg for meg, men prøver meg litt frem.
Har jo enda noen uker på meg. 

Flere bilder fra rommet kommer i eget innlegg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar