tirsdag 9. oktober 2012

Blått, hvitt og grått

En liten update på babyfronten 
Da C var 27 uker i magen, hadde hun en full garderobe allerede. 
Det er mer enn hva jeg kan si om hva P har. 

Siste tiden har jeg prøvd å handle inn litt og litt der, men det gjenstår en del. 
 Synes det er vanskelig å finne søte klær til gutter, (skal sies at jeg ikke har gjort store innsatsen heller enda)
Zara
 NameIt 
 Benetton 
BabyShop
Cubus
Kapphal
- er vel de butikkene jeg har plukket med meg noe fra hittil. 

Nå skal mor hoppe i treningstøyet og komme seg på sykkelen (nesten synd å gå inn i dette fine været - men om 60 min er jeg ferdig!)

4 kommentarer:

  1. Ikke kjøp for mye for det kan jo hende at du får noe også...... ;)

    SvarSlett
  2. - skal prøve å begrense meg litt ja:)blir mest basis plagg i første omgang.

    SvarSlett
  3. Så masse nydelig smått :)
    Lykke<3

    SvarSlett
  4. Synes du har mye fint allerede jeg! :) Vi har/hadde som tidligere nevnt mye fra Benetton og Name it. Særlig bodyene i økologisk bomull fra Name It er bare herlig myke. Av ull innerst har jeg funnet klær fra Joha både best og finest. Lyseblå fine ullbodyer i 100% ull, er så mye som er 50/50 ull og bomull :(
    Lykke til videre på jakten etter gutteklær, og velkommen i den jakte-klubben.... Du skal se det ikke blir med denne jakten :D (snakker av erfaring med nå to!)
    Ønsker deg en fin fin onsdag :)

    Klem Camilla

    SvarSlett