søndag 28. oktober 2012

Frognerparken♥

God søndag.
 ♥♥♥
 
Her startet vi dagen kl 06. Kanskje flere som var oppe en time tidligere enn vanlig?! 
C var iallefall veldig klar for å stå opp da hun våknet. 
Vi har derfor fått en hel del ut av denne fantastiske søndagen
Våknet til -6 og knall sol

Startet dagen med deilig søndagsfrokost. Deretter gikk turen til Frognerparken.
Jeg rett og slett elsker den parken på fine høstdager.

I natt hadde noen helt vann over noen av rosene....
som resulterte i "glaserte" roser - utrolig vakkert.
Kjente at jeg faktisk gleder meg til vinteren ( forutsatt at det er snø og -5)
Ellers ble det lek på lekeplassen, en tur på United og en liten "fotoshoot"
Deilig høstdag


Nå er vivel hjemme litt, mor har sovet litt på sofaen, og  far har jobbet litt. 
Nå skal jeg lage meg en liten latte, og lage noen flere innlegg over ukens prosjekter. 

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar