tirsdag 16. oktober 2012

God morgen Norge- og gårsdagens trening

Håper du har hatt en god start på dagen. Ikke sååå surt i dag heldigivs, og jeg er glad for at det ikke er kommet noe snø her enda! Det kan gjerne vente til januar for min del.
C er levert i barnehagen og mor skal sette seg ned å jobbe - en del som skal gjøres i dag. 
Først litt kaffe og litt blogging - og svippe innom de faste bloggene.
 


I går ble det en kort styrkeøkt på overkropp, før jeg dumpet ned i sofaen med mannen, og 71 grader Nord. 

Nedtrekk: 35 kg x 12 x 3
Sittende roing: 35 x 10 x 3
Benkpress: 35 x 10 x 3
Flyes: 9 kg x 12 x 3
Skulderpress m/Hantler: 9 kg x 10 x 3
Sidehev, strake: 4 kg x 10 x 3
Tricep, pushdown: 25 kg x 10 x 3
Tricep extention: 9 kg x 10 x 3
Omvendt flyes i cabel: 10 kg x 10 x 3
One-Arm Overhead Kettlebell Squats: 12 kg x 4 x 3

- og i dag blir det sykkel 55 min, som instruktør. Kanskje det er siste timen min?! Jeg skal vurdere etter denne timen. 

Ha en deilig dag så lenge ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar