torsdag 11. oktober 2012

God torsdag morgen

og det er en skikkelig gooood morgen! 
Jeg har sovet hele natten;  fra 22 - 07, og C sover enda. 
Så bare å nyte kaffe, deilig frokost, et blad, og nå rekker jeg jammen et lite innlegg før jobb!

Deilig start på dagen, når jeg vet at resten av dagen blir litt hektisk!
Skal prøve sykle 30 min + 30 min styrke idag også. 
PW i går sitter i bekkenet i dag, men men. Er nok bare å innse at det ikke forsvinner før P er ute. 3 mnd igjen.

En liten påminnelse til oss som hele tiden jager etter nye ting- jeg er nok ganske materialistisk- skal hele tiden ha noe mer eller nytt. Noen som kjenner seg igjen?!
Ikke alltid man tenker over hva man faktisk har. 

Bildet er tatt i Trollheimen, på hytten. Der finner man roen, laaaaangt fra butikker og eksos.  


Nå skal jeg hoppe i dusjen, og gjøre meg klar for dagen som venter

Ønsker deg en GOD TORSDAG- i morgen er det helg

♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar