søndag 14. oktober 2012

Pizza fra Trines Matblogg

God søndags formiddag 

Hmmmm håper du har hatt en deilig start på fridagen

Jeg kaster meg over bloggen, mens C tar seg en liten lur. Kanskje jeg rekker lage noen innlegg?!
I går var jeg hos mamma og pappa hele dagen sammen med søs og barna hennes. Veldig koselig - barna har så glede av hverandre - det er jo bare 11 mnd mellom C og J, 
og mellom N og P blir det det bare 8 mnd. Gleder meg allerede til alt vi skal gjøre sammen fremover. 

Det ble lang dag, og vi var ikke hjemme før sent. Derfor ble det litt lettvint middag. Hjemmelagte pizza - med oppskrift fra Trines Matblogg. Her finner du masse å velge mellom -så det er bare å velge det som frister mest. 

I går ble det kylling, oliven, tomat og sopp til meg, mens mannen glatt dropper oliven. 
Jeg byttet ut noe av hvetemelet med spelt mel, og det gikk helt greit!
  ja da jeg dropper gjerne litt ost på pizza'en. Masse grønt og kjøtt er mer viktig for meg.

Anbefaler mange av oppskriftene fra denne bloggen- både til middag og dessert. Du kan lett "sunnifisere" de, vet å bytte ut noen ingredienser med grovere utgave.

1 kommentar:

  1. Det så kjempe godt ut :)

    I løpet av uka skal det bli pizza på oss.
    Nå er det trening på meg

    SvarSlett