tirsdag 16. oktober 2012

Sykkel 55 - uke 28

I dag kjørte jeg min faste sykkeltime, det gikk over all forventing, og jeg hadde masse å gi!
Følte jeg fikk tatt meg bra ut! Utrolig gøy å ha time når de i salen er så med!
Har lagt opp timen med drag på 6+6+9+4 minutter, med tempo etapper mellom dragene. Jeg bikket nok kanskje tidvis litt over, men ingen melkesyre i bena. Så lenge man er vant til hard trening, er det ikke noe i veien med å gjøre dette når du er gravid. Men ikke start med hard trening når du er gravid, dersom kroppen ikke er vant til det! jeg prøver ligge rundt 85% av max, og jeg roer ned med en gang jeg kjenner antydning til ubehag.


Imorgen blir det treningsfri, men torsdag blir det sykkel+ styrke igjen.

Nå skal jeg finne sengen, i morgen venter ny dag

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar