tirsdag 13. november 2012

Permisjon, NAV, papirmølle

God tirsdag morgen. 
På tide med et livstegn fra meg?! 

Helgen er vel overstått, men for et ruskevær det var! Her ble det en tur til Asker, cafe besøk og litt lek ute i regnet, ellers bare kosetid inne med familien og farsdagsfeiring.

Fant ut at det var på tide å søke om permisjon! Jeg er en av mange som virkelig hater den velkjente papirmøllen, venter til siste stund med slike ting. Og nå er det visst bare 1 mnd til jeg går ut.Er jammen ikke mange ukene man får, 46 uker med 100% lønn, der far skal ha 12 av disse. 
Mao 35 uker fra jeg går ut 17 desember, dvs at jeg egentlig skal begynne å jobbe i august allerede?!?! Det skal jeg da ikke -kommer til å ta ulønnet permisjon ut året, og søke om barnehageplass fra januar av.

Så her sitter jeg med papirene, mens jeg hører på Rihanna
  og drikker caffè latte. 
 

Kommer noen litt mer spennende innlegg etterpå, bare jeg blir ferdig med de papirene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar