onsdag 21. november 2012

Snart desember

God morgen.


Her er vi oppe tidlig i dag! Frokost stunden er straks ferdig og C skal snart i barnehagen. Jeg skal  en tur på jobb, bare for å bli ferdig med noe, så til jordmor. 

Juleforberedelsene er så vidt i gang her. Har veldig lyst til å pynte huset, men får vel vente til 1. desember. De fleste julegavene er i hus, så de skal bare pakkes inn. Alt som er gjort er deilig. 

Jeg venter enda på litt sne, så vi kan ta julekortene. Kommer det ikke noe sne, får vi finne på andre alternativer.  Alt blir dessuten så mye hyggeligere med sne ute. 

Til helgen skal vi få opp juletrebelysningen ute. *gleder meg*

Synes alle er i gang med pepperkakene jeg, er alle veldig tidlig ute?! Her er jeg redd de blir spist opp om vi lager de nå.  Vi venter nok noen uker til med det her i huset. Hele desember skal bare være kos. Ikke noe stressende kjøpesentre for min del. 

Ja ja da får man komme gang med dagen. 

*Ønsker deg en fin november dag*

Juletre fra Riviera Maison. Lekkert! 


1 kommentar:

  1. vi har bakt pepperkaker allerede,men det er fordi vi ikke skal være hjemme i juleferien,og trenger dermed ikke fulle kakebokser.Og vil helst ikke ha huset fult av kaker når 2013 starter;) så da tar vi like godt litt ekstra sukker og fett nå i førjulstida.Dessuten så mangler jeg tolmodighet og jeg hadde så innmari lyst å fylle huset med pepperkakeluft og la barna pynte med nonstop.ELsker KOS KOS KOS :) (godt jeg og liker trening da)

    SvarSlett