lørdag 24. november 2012

Tilbud på Babyshop - TrippTrapp stol og Easygrow

Deilig lørdag morgen

Her har vi sløvet ganske så bra i dag. C har lekt masse, hørt på eventyr og kost seg med laaang deilig frokost. Jeg var på julebord med jobb i går, så kom meg i seng litt senere enn vanlig. Det merkes i dag. 

Til dere som tenker å kjøpe tripptrapp stol, nå har de tilbud på Babyshop. kr 999,- (ikke tilbud på tilbehøret)

Jeg var der i dag og fikk en stol til P, og en Easygrow dunpose. Vi har denne dunposen til storesøster, og er veldig fornøyd. Den koster til vanlig 1999,- tror jeg betalte 1399,- 
Her kan du se alle tilbudene fra Babyshop. De gjelder til 11. desember. 

C sover for øyeblikket, så jeg skal kaste meg rundt å få gjort litt her hjemme. 
Håper du nyter lørdagen. Siste lørdagen i november. 

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar