fredag 23. november 2012

Uke 33 + 6 og trening

Good morning Friday 

 Trening er vel ikke det jeg har gjort mest av siste tiden, men denne uken har det blitt 3 økter. 
En styrkeøkt  og 2 kondisjonsøkter. I morgen blir det en styrkeøkt til.

Grunnen til at jeg ikke har trent er jo mye bekkenet, men nå virket det som det har stabilisert seg litt, gjør iallefall ikke så vondt.Sykkeltimen gikk over all forventing, så neste uke skal jeg få til noen flere. 
Er jo ikke TdF sykling, men alt er bedre enn ingenting. 

På styrken kjører jeg mye overkropp, skuldre og armer. veldig lett på bena, ettersom jeg er livredd for at det skal sette seg i bekkenet (spesielt nå før jul!)Har ikke lyst å slite med bekken problemer i etterkan av fødselen.

 Dessverre bare mobilbilder ( ettersom det kun er den som er med på Sats!)

Nå skal mor komme seg i dusjen, så skal jeg spise lunch med mannen på Bølgen& Moi.

Ha en fin fredag
*snart helg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar