fredag 7. desember 2012

Et livstegn

God morgen.

Her er det 15 kalde ute. Huttetu. Finnes det ingen mellomting av +5 og -15?? Bare fyre i peisen og tenne lys.
  Det er ikke alltid uken blir som man planlegger, og denne uken ble ganske annerledes enn planlagt. C startet uken med omgangssyken  så da var det bare å holde seg hjemme mandag og tirsdag. (og man får ikke gjort alt for mye med sykt barn hjemme!)
Derfor gikk onsdag med til å fikse og ordne, og playdate på ettermiddagen. 


Her er nattesøvnen til mor så som så. Tenk det bar er 31 dager igjen, nøyaktig 1 mnd!!! Og innimellom her og termin er det jul og nyttår. Nå begynner jeg virkelig å glede meg til P kommer. Bare en fødsel først så er vi der! Har fortrengt hvor vondt det er....


Julen lar vente på seg her i huset grunnet sykdom, men til helgen får jeg ta et raid ned i kassene. 
C har riktignok fått pynte treet sitt, og julekulene ligger i en champagnebolle (i håp at de ikke skal bli brukt som ball av frk C)

I går ble jammen ikke adventsstaken helt ferdig i tide....

I dag kommer fetter J og N på playdate besøk og overnatting, så C er hjemme fra barnehagen. 
Jeg kjenner det røske i halsen og ber til det som måtte være  om at jeg ikke blir dårlig nå! 

Ønsker deg en fin fredag.
 Husk å kle deg godt. Kommende uke er visst den uken flest blir syke.....

***

1 kommentar:

  1. god bedring i heimen.Alltid kjedelig med sykdom.
    hos oss lar heldigvis barna julepynten henge i fred,verre med katten.. ;)

    SvarSlett