fredag 28. desember 2012

Glade jul


GOD JUL

Håper dere har hatt noen deilige dager sammen med familien og venner. Spist masse god mat, beveget dere litt og slappet av. Her har vi koblet helt ut, og bare kost oss sammen med de nærmeste, vært ute i det fine vinterværet og testet ut årets julegaver.


Julaften koste vi oss hos M&P, julenissen kom på besøk og C var helt i fyr og flammer over alt som skjedde, og ikke minst alle gavene. 

Jeg har tydeligvis vært veldig snill i år, for jammen var ikke de fleste ønskene oppfylt. Nå blir det treningsrom i kjelleren! Tjo ho! Med nytt gulv, kettelbells, vekter og TRX så kan jeg ha fullverdige treningsøkter der når lillebror sover. (vil ikke ta han med på minisats første tiden, når det er så masse bassslusker blant folk)

Ellers fikk jeg de etterlengtet vinter skoene mine. Jeg kan bekrefte at de er både varme og gode å gå i. Samtidig fungerer de godt på glatt føre. Gleder meg allerede til trilleturer. 

Idag er første dagen uten juleselskaper, så idag har vi ikke gjort stort.




Her skal middag lages, og etter mange dagers etegilde, er det nå tilbake til hverdagskosten. 
Håper du nyter siste dagene av 2012. 

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar