fredag 14. desember 2012

Lillebror har det fint

God fredag til dere som titter innom

Da har jeg vært på ultralyd på sykehuset, og alt var bra med lillebror. Han har lagt på seg, og dersom kan kommer i disse dager vil han veie 3000g -noe som er helt normalt. 
♥Mammahjerte er lettet ♥

Nå skal de siste julekortene skrives og postes, (bunke til venstre er skrevet juletkort!) og i løpet av helgen skal julegavene leveres ut. Neste uke skal bare være kos og egentid. Da skal jeg til frisøren, fikse bryn, fotpleie - rett og slett bare meg meg og meg. 


I kveld tror jeg jammen vi skal legge bena høyt, kose oss med en julefilm og drikke eplegløgg. 

Ønsker deg en herlig fredagskveld og god helg

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Det var godt å høre da:) Nå må du nyte førjulstiden og lade opp til bådejul og fødsel:) Lykke til og god jul!
    Hilsen Elin

    SvarSlett