onsdag 2. januar 2013

2.januar

Da var hverdagen her. Neste litt deilig etter så lang ferie. 
Mannen er på jobb og C er levert i barnehagen. Tror hun helst ville være hjemme sammen med mamma idag. Hatt det litt for bra i ferien. Nå er det rutiner som gjelder. 

Ettersom det ikke kom noe bebis, ( jeg har jo gjort det jeg kan for å holde han inne til over nyttår) ble det en treningsøkt på SATS. Alt er bedre enn ingenting. 30 min på elipsemaskinen og 15 min sykkel, samt litt tøying. Utrolig deilig. Kjenner jeg gleder meg til å trene ordentlig igjen. 

Ser ut som jeg har spist en hel vannmelon til frokost! Kroppen har vel aldri vært såååå lite muskuløs som nå. Ja ja bra det går an å bygge den opp igjen. 


Nå skal jeg kose meg med en kopp te. Julen er pakket ned og ut, så bør friske opp med litt hvite blomster. 
Håper du har hatt en bra start på dagen i dag. 

***

4 kommentarer:

  1. Å nå er det spennende!! Du ser riktig så bra ut, synes jeg, det er jo et sprell levende lite menneske inni der, så det er ikke så rart magen buler! :) (Det var iallefall det jeg sa til meg selv hver gang jeg så meg i speilet og fikk sjokk på slutten... hehe)
    At du er sprek er det ingen tvil om, så fødselen kommer til å gå som en lek. Masse lykke til når det skjer, tenker på deg!!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  2. Har det kommet noen bebbis enda? :-D

    SvarSlett
  3. @camilla: jaaaa gud, nå venter jeg jo bare på at det skal skje noe! hadde jeg bare visst når. Magen begynner å bli litt i veien, men er ikke lei lei enda. Spent på hvordan fødselen blir denne gangen. Kanskje greit jeg ikke vet?!

    stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. @anonym: ingen bebis enda:)

    SvarSlett