onsdag 30. januar 2013

Første trilleturen

Velkommen våren!
Vi nyter dagene ( jeg nyter ekstra nå som mannen er hjemme!) Mandag fikk vi oss en by tur, spiste på Emil og Samuel, fikk shoppet litt  og ikke minst vært en tur på Nespresso!
Skal ikke stikke under en stol at kvaliteten på nattesøvnen er blitt litt redusert, så kaffe er en nødvendighet om dagen.
I dag hadde vi ikke noe på kalenderen, så da ble det en deilig trilletur i solen. Her i Drammen har det vært skikkelig vårsteming, deilig å høre at sneen smelter. 

Jeg kjenner det litt i bekkenet enda om jeg langer avgårde, men håper det gir seg innen noen uker. 
Tenkte ta en tur til kiropraktor så kan han knekke opp litt. 

I morgen skal vi hente spinningsykkelen, så da blir det nok litt tråkking på mor etterhvert. 


1 kommentar:

  1. Det er noe eget ved den første trilleturen synes jeg. Liten knott i vogna som sover og sover, det er så deilig! Jeg var glad jeg trasket masse turer mens han var baby, for nå er det nesten helt utelukket å sitte stille i vogna.. (10 mnd. hvert øyeblikk)
    Nyt og kos deg, det er bare akkurat nå han er baby! :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett