mandag 14. januar 2013

Hjemmegym

God morgen.
Det skal ikke stikkes under en stol at jeg gleder meg til å trene igjen. Jeg har jo innsett at med 2 barn, så blir fleksibiliteten litt redusert i forhold til når og hvor man kan trene. Spesielt med en mann som jobber mye. 

Vi har derfor investert i en del treningsutstyr til å ha i kjelleren. Vi skal her lage et eget treningsrom. Det blir enkelt, med "gym" belegg på gulvene og noe speil på ene veggen, samt musikkanlegg. Mannen kommer vel til å henge opp en TV der etterhvert også, slik at man kan sykle til TV program. Ikke min greie, jeg vil heller ha høy musikk. 

Rommet skal være et alternativ til de dagene vi ikke kommer oss på SATS/Elixia. Så tunge vekter blir det ikke å finne her. Det blir fokus på kondisjon/sykkel, samt core, egenvektstrening. 

Dette er vel det utstyret vi skal ha innen 1.februar. Dette kommer man langt med, så skal nok bli noen bra økter her etterhvert. 


Masterbike
Noen vekter- her fyller vi mulig på etterhvert. 
Gymball
TRX- uendelige muligheter

kettlebells
Stepkasse
 Diverse strikker


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar