tirsdag 15. januar 2013

Keeping track

Dagene, ukene og månedene går så utrolig fort. Spesielt når det kommer til utvikling, milepæler og spesielle begivenheter med de små. For å ikke glemme datoer og annet har jeg 2 bøker pr barn jeg prøver å oppdatere daglig/månedlig. På den måten kan jeg bla meg lett tilbake om det er noe jeg lurer på. Tanken er at barna skal få disse bøkene når de blir eldre/voksne. I tillegg kommer jo fotobøker (som jeg ligger laaaangt etter å lage).


Den ene er en 5 års "vær-dagbok". Her er det et 5 års perspektiv, med noen linjer hver dag. 
Her skriver jeg litt hver dag, hva vi gjør, om det er noe C sier eller gjør, utvikling, nye ord, mat hun liker, ting hun gjør, sykdom, medisiner etc. 





Den andre er boken "Da jeg var liten" Det er vel egentlig bare en oppsummering av de store hendelsene jeg skriver i dagboken. (ca 250 kr hos bokhandlere)



Etterpå er det tur til jordmor, så får vi høre hva hun sier. Da får jeg trolig time til overtidskontroll på sykehuset, i dag eller i morgen. Nå MÅÅÅ jo lille P komme ut snart .
♥♥♥


2 kommentarer:

  1. Det var en veldig god ide. Du er flink som klarer å fortsette å skrive! Selv har jeg lagt min elsk på personligalmanakk sin bøker. Kanskje jeg klarer å finne en unnskyldning til å kjøpe en :-)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Det er veldig greit å ha boken liggende fremme, tar 2 minutter å skrive litt hver dag. Personligalmanakk sine kalender bøker er super fine, bruker de i jobb sammenheng:)

    Alltid en unnskyldning til å kjøpe en av de?!:)

    SvarSlett