lørdag 12. januar 2013

Kjerringråd som funker?

God lørdag.

Her går dagene som de har gjort siste ukene. I dag har vi vært i Oslo, fikset litt, og vært innom søs og ønsket de god tur.  De skal 9 uker til Mauritius. En som er litt misunnelig!! Åhhh dere må kose dere masse. 

Ellers går jeg fremdeles med en liten krabat i magen, som sparker masse. Heldigvis er nettene litt bedre nå. Er det et tegn at det roer seg om natte?! Jeg nyter det iallefall. 

I dag blir det filmkveld her i huset, og deilig kylling gryte, med ekstra mye chilli! ( har liten tro på de kjerringrådene, men vi prøver uansett) Har du noen tips som du VET funker tar jeg gjerne imot. 



Stor mage og ikke eksisterende rumpe, og musklene i bena er borte! Godt det går an å trene opp igjen! 

***
Ha en deilig lørdagskveld. 


2 kommentarer:

  1. Hei! For meg fungerer det å ha time til kontroll/ igangsetting. Begge jentene har kommet på den dagen når jeg skulle blitt satt i gang..8 og 11 dager på overtid:) Han kommer nok snart og da er det slik at du tenker at han kunne godt ha ventet litt til:)!!!Lykke til når det skjer! Klem

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Takk for det:)
    Er redd det blir slik denne gangen på meg også:) Har time hos JM tirsdag, sykehuset tirsdag eller onsdag. Godt å høre det er flere andregangsfødende som har gått over.

    SvarSlett