torsdag 17. januar 2013

Siste spinningøkt: uke 42

God torsdag morgen.

Da var siste sykkeløkt unnagjort, 45 min med spinning og litt løping på tredemøllen. Nå prøves alt for å få lillebror ut! Det får bare stå til med bekkenet! 
Det verste var at det var bedre å sykle i dag enn for 2 mnd siden! Idag gjorde ingenting vondt eller var ubehagelig. Hva skjer?! 
Medlemskap er frosset, så nå blir det noen uker til neste gang. (blir vel en del trening hjemme, før jeg åpner medlemskapet tenker jeg. Kan jo også trene på Elixia i starten)

Mener fortsatt at termin må være HELT feil, men alt følger jo den sykehuset setter.



Bleke ben?! Går jo neste i ett med sokkene!

Da var det bare å komme seg i dusjen, og komme i gang med dagen. Deilig brunch på united venter

*tvi tvi*

2 kommentarer:

  1. Hei! Det er visst slik at bekkenløsning blir bedre de siste ukene. Min mamma var veldig plaget, og hun hadde samme erfaring i sine to svangerskap. Da jeg var gravid nå så fikk jeg beskejd at de hadde bestemt at man skal settes i gang etter 1 uke nå. Så jeg hadde time til kontroll/ fastsette tiden for igangsetting da jeg var 7 dager overtid. Dette var på Rikshospitalet da. Håper lillebror kommer av seg selv, det er nok det beste! Flink du er da, spinning på overtid er jo fantastisk godt gjort!:) Lykke til..

    SvarSlett
  2. Hei:)
    oi etter en uke på overtid allerede? Her i Drammen er det 2 pr dd.
    De setter trolig igang imorgen. Litt spent på hvordan det blir, men må jo bare høre på hva de sier.

    Takk for lykke ønskninger - vi gleder oss til lillebror er her:)

    SvarSlett