fredag 4. januar 2013

Still no baby


Happy Friday.
Her ruges det enda. Var hos jordmor i går, og ingen tegn til noe. Hun trodde det kunne gå en uke til, men det er helt greit for meg. Lengst mulig unna nyttårsaften hadde vært greit, så jeg bare koser meg om dagen.


- Termin: 7 januar 2013
- Magebilde: Se innlegg i 2.januar.
- På vei: 40
- Kjønn: Gutt
- Navn: Navn er klart. Vi hadde et fra før C ble født.
- Aktivitet innenfra: Noe mindre nå - begynner å bli liten plass
- Babyens leie:  hode ned, festet seg for 2 uker siden. 

- Utålmodig: Ja,men ikke lei. 
- Barnerom ferdig: Ja, tar resten litt etterhvert.
- Innkjøp til babyen: Noe mer klær
- Utstyr som mangler: alt i hus
- Strekkmerker: Nei, ingen enda.Smører og smører

- Bekkenløsning: Ja. Sist forsvant det med en gang C var ute, Håper det samme nå. 
- Kynnere: Færre enn tidligere
Pust: Høres ut som en elefant etter 15 trappetrinn!
- Cravings: Nei - ingen, spiser rent, grovt og grønt.
- Fødselen: Skal skje vaginalt, som forrige gang. ( iallefall planen)
- Tungt: Kjenner nå at det begynner å bli tyngre, spesielt å bære C, bøye seg ned, knyte sko etc. 

- Trening: Lite trening om dagen. 
- Jobb: Permisjon startet 17 desember
- Søvn: Er det ikke for mye av på natten, han er aktiv og jeg våkner hver gang jeg skal snu meg. Prøver sove litt på dagen. 
Vekt: 75,5 kg
- Annet: Ingen vann i kroppen, det er trolig en lang gutt, ref jordmor som kjente ryggen?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar