søndag 6. januar 2013

Uke 40 +

God solfylt søndag.

Her er det fremdeles ingen lillebror som er ute. Ingen tegn til at noe kommer til å skje det neste døgnet heller. Vi koser oss mens vi venter. 

 I dag har vi vært ute å akt, er jo skikkelig vår vær. Utrolig deilig å kjenne den solen i ansiktet. Kjenner det skal bli bra å bli litt mer mobil etterhvert, ikke alltid like enkelt å ake med stor mage.

Nå sover C formiddagsluren sin, mens mor har dusjet og lakket negler. Måtte jo ta en vårfarge -gjetter du hva det ble?!  Jepp- råååsa.  Hmmmm gleder meg til vårdager på Frogner og Majorstuen. 


Bildet er tatt i dag. Uke 40 + 2. 
Onsdag skal jeg til jordmor igjen, og da får man vel tid til overtidskontroll på sykehuset.
Er enda ikke skikkelig lei, men gi det en uke til så kanskje jeg mener noe annet. 

Har fått handlet litt mer klær til lillebror, skal prøve få lagt ut bilder på bloggen i ettermiddag. 

Ha en god søndags ettermiddag.

3 kommentarer:

  1. Hihi, ingen bebbis på deg heller nei, jeg er litt over middels utålmodig da, det skal sies, NÅ er jeg lei... Men ikke sånn som jeg var med førstemann... :P Hehe...
    Men kjenner det skjer ting nå assa, så tipper vi er 4 snart :-)
    Ser fram til flere bilder av innhandlet stæsj... :P
    Jeg har jo en gutt på 17 mnd fra før så her er det mye som kan arves, men er litt koselig å kjøpe nytt :P
    Lykke til :-D

    SvarSlett
  2. Når har du termin? imrg?
    Jeg er ikke skikkelig lei enda, men han kan godt komme nå... men men kommer når han er klar:)

    Masse lykke til med fødsel og alt etterpå:)

    SvarSlett
  3. Ja, hadde termin mandag den 7, som deg, og prinsen kom på dagen... :-D
    Kom på Riksen kl. 11 og 15.11 var`n ute gitt... :P Stor gutt 4215g og 53 cm... Litt større enn storebror... :P
    Vi gikk forresten for TFK sin tvillingvogn, men er fortsatt i tvil om det faktisk er nødvendig... :P Er 17 mnd mellom mine to gutter da :-D

    Men masse lykke til, hihi.... :-D Snaaaart er`n her!


    Klem I

    SvarSlett