torsdag 14. februar 2013

Happy Valentine's Day

Alla hjärtans dag- 14 februar. 

♥♥♥


Dagen da alt skal være så romantisk. Og det er hyggelig det for all del, men jeg håper folk gjør romantiske ting utenom denne dagen også?! Setter litt ekstra pris på sin kjære uten å måtte ha en kommersiell dag til å minne en på det?! 

Ok, det er ikke hver dag mine kjære får servert sjokolade på sengen. I dag ble det nemlig det. Mannen og storesøster. Tror det ble godt mottatt. 
Det var min lille "ekstra" ting på denne romantiske dagen. Ellers har vi ikke feiret så veldig mye. I dette øyeblikk er mannen på ski og jeg sitter i sofaen med et glass rødt. Helt greit for meg, vi kan være romantiske alle andre dager også ( når det ikke er sååå bra skiføre!)

Huset er fyllt med roser, og mannen kom også med en nydelig bukett og et koselig kort.
Jeg mener alle gaver burde ha et kort, da blir det litt mer personlig. Det viser at du bryr det litt ekstra. For å kjøpe en gave å få den pakket inn i butikken klarer jo jeg også... 




og tilslutt, en liten hårspenne som lå og slang....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar