fredag 15. februar 2013

Helg - og første treningsøkt etter fødselen

Da er det helg er i huset. 
I dag starte jeg dagen med en treningsøkt - en ordentlig en!! Sykkelen er i hus, men treningsrommet er ikke helt ferdig. ( derfor står den nå i den fremtidige kjellerstuen pr. dd roterom!) Mannen sier treningsrommet skal være ferdig i løpet av helgen?!

I dag ble det 30 min sykkel, deretter 20 minutter med enkle matteøvesler på stuegulvet. 
Utrolig deilig å kunne være litt i gang. Skal starte rolig. 
Det er veldig individuelt når du kan starte å trene etter en fødsel, det bl.a helt avhengig av hvordan fødsel du hadde,  formen før/etter . 



Blir kanskje en økt i morgen også?!
Nå er det straks leggetid for storesøster, og jeg skal straks legge meg i en armkrok på sofaen. Kanskje klarer jeg få med meg en film i dag?! Lillebror sov jo tross alt fra 2230- 0715, med kun en mating!!! Var jo neste uthvilt i dag!!

Ønsker deg en deilig fredagskveld og en herlig helg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar