tirsdag 19. februar 2013

Husmor på trilletur

Gårsdagen ble ikke helt som planlagt, derfor ble det dårlig med blogging. 
Storesøster har smittet lillebror! Er jo inneforstått med at det kommer til å bli en del ekstra sykdom på han, da storesøster helt sikkert tar med seg litt basilusker hjem fra barnehagen!! Så nå hoster lillebror og er litt snørete. Derfor har dagen i dag vært nesten ren innedag eller husmorsdag!
 Mannen hadde hjemmekontor, så da fikk jeg ordnet en del her hjemme. Deilig at en kan ta lillebror hver gang smokken faller ut eller han gråter litt. 

Strykehaugen forsvinner ikke av seg selv har jeg erfart, men nå er den borte etter et skikkelig skippertak! Alle klesskap er ryddet og huset ser iallefall ikke ut som det er bombet!

En liten tur ut i det deilig været ble det. 
Lillebror sover helst når han har kroppskontakt eller i vognen (som MÅ trilles), derfor var det bare å komme seg på tur!
Jeg elsker lyden av sne som smelter, solen som skinner. Jeg ønsker våren velkommen med åpne armer. 
Dagens trening ble en god runde før jeg hentet storesøster i barnehagen. Det tar på å dytte 20-30 kg opp de bakkene, men bra trening. 

Håper lillebror er litt bedre i morgen, for da blir det trilletur tidlig, så en tur til Asker. MEN - med små bebiser, blir ikke dagene alltid som planlagt. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar