mandag 4. februar 2013

Hva vil du lese om?


Håper du har hatt en fin start på uken.
Her har lillebror hatt mye vondt i magen, så jeg fikk ikke gjort en brøkdel av hva jeg skulle. 
Ble mye babykos i stedet da. 

Jeg ser det er mellom 350- og 500 innom bloggen hver dag. Det er utrolig gøy!!


Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg lurer på om jeg skal fortsette eller slutte å blogge ( iallefall for en stund) 

Om jeg skal fortsette: Hva vil DU lese om her? 

Setter stor pris på om du legg igjen dine ønsker i kommentarfeltet



7 kommentarer:

  1. Trening, sunn mat og mammarollen. Håper du fortsetter:-) -M

    SvarSlett
  2. Trening og sporty livsstil:) Håper du fortsetter å blogge, og det er koslig med mamma/barn-stoff også,altså!

    SvarSlett
  3. Du er en superinspirasjon med sunn mat, trening og kloke meninger om et godt liv:-) Med miks av det og småbarnstoff og litt interiør - er bloggen super som den er:-)

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  4. Fortsett, fortsett :-D Jeg synes alt du skriver er fin lesing for meg, hverdagslivet, med to små, innkjøp, interiør, TRENING, sunn mat, og hvordan du rett og slett har det... :-D Jeg synes også bloggen din er super som den er... :-D

    SvarSlett
  5. Jeg sier ja takk til mer hverdag med ny mammarolle, og hvordan du takler hverdagen med nå to småtroll :D
    Sunn mat skader det heller ikke å høre om, så kom med litt av det og! :)

    Hilsen fast leser (men det vet du jo...)
    Camilla :)

    SvarSlett
  6. Treningstips, sunn mat og hverdagen generelt!!:) fortsett:)

    SvarSlett
  7. Fortsett som før:)

    SvarSlett