torsdag 21. februar 2013

Me time

Endelig et lite pusterom -bare meg- uten noen som hyler mamma eller en som skal ha mat eller sove på brystet. Håper jeg rekker bli ferdig med dette innlegget da før prinsen våkner. 

Lillebror er ikke i form, han hoster, har ikke alt for mye matlyst og snørrete, så uken har så absolutt ikke blitt som planlagt. Ikke treningen heller. Men det er da viktigere ting om dagen enn min trening?!  Han får all den kos han vil ha. I disse dager sover han helst med god kroppskontakt, mao på brystet til mitt. Da blir jeg litt lite mobil

Nå har jeg satt en brød deig. Oppskrift her. Genial oppskrift. Trenger ikke noe kjøkkenmaskin og det er gjort på 5 minutter. Mens det hever knipset jeg noen bilder fra stuen. 

Det har sneket seg inn litt vårtegn.  Grener med ferskenblomster....

......i vase fra House Doctor


Kopp og sugerør fra GreenGate.

I går ble det en liten trilletur for å hente i barnehagen i et fantastisk vår vær. 


En liten kaffepause i solveggen, hvor man faktisk kjente at solen varmet
Litt nedtur å våkne til -14 i dag..


Tjo ho, da rakk jeg skrive et helt innlegg, da kaster jeg meg over litt rydding før barnehagehenting. Man blir veldig effektiv med 2 små.. 

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder :)
    Tiden går utrolig fort når 1 barn blir til 2 :)
    Men, det er utrolig hvor fort man tilpasser seg den nye hverdagen.
    Ønsker deg en riktig fin torsdag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett