søndag 17. februar 2013

Ukens middagsplan og ukens trening

Da er det straks ny uke. Synes helgene bare flyr avgårde. Vi har bare kost oss sammen med familien. Hatt besøk og vært på besøk. Mannen var på fest lørdag, så var litt småtrøtt idag. Ekstra deilig når storesøster velger å starte dagen kl 06!

Sitter og planlegger kommende uke, middag og trening. Da vet jeg hva jeg har å forholde meg til. Vi handler på fredager, så middagsplanen ble laget torsdag eller fredag. Ettersom lillebror har reagert litt på hva jeg har spist, er det ganske "standard" mat her om dagen.

Mandag: kylling med kremet sopp og ris
Tirsdag: ovnsbakt salmalaks
Onsdag: Fiskekaker 80% fisk og søtpotet
Torsdag: omelett med skinke og salat
Fredag:  sushi
Lørdag: Hjemmelaget hamburger
Søndag: Wok med svinekjøtt
















Ukens trening- tar det enda veldig rolig. 
Mandag: powerwalk 30 min, 30 min sykkel + enkle matteøvelser
Tirsdag: Trilletur 2 timer
Onsdag:sykkel og stabiliseringsøvelser + trilletur
Torsdag: Sykkel + styrketrening overkropp
Fredag: trilletur 
Lørdag: Familiedag/aktiviteter
søndag: Familiedag/aktiviteter


Nå er det amming, så er det kvelden for meg. Håper natten blir like bra som de siste nettene. 
Litt begrenset tilgang til bilder fra helgen. Lillebror ligger nemlig på brystet og sover i skrivende stund, får poste de senere. 

Har du planlagt uken din? :)

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar