lørdag 9. februar 2013

Veien videre

Tusen takk for tilbakemeldinger, både her og på mail.
Det gir iallefall inspirasjon til å fortsette. 

Så da fortsetter jeg, selv om jeg ikke kan love nye innlegg hver dag. 
Fokuset fremover blir trening, hverdag og mammarollen. Kanskje noen innlegg utenom dette av og til. 

Straks lørdagskveld her i huset. Både jeg og mannen er litt trettere enn vanlig, etter at lillebror ikke sovnet før midnatt, og lillesøster var klar for ny dag 0530!  Av og til skulle jeg ønske jeg bare kunne ringe en vikar, og stikke fra hus og barn for en dag eller to.

Idag har vi fått oss en tur i det fine været, surt var det, men utrolig deilig etterpå. 
I kveld blir det vin og film og tidlig kveld




Ønsker deg en herlig lørdagskveld

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg ble litt nysgjerrig på hvilken vogn du har? Er det en Bugaboo Donkey, eller hva den heter? Virker som om vi har litt samme livsstil og tenker at den samme vognen kan passe for meg. Synes den virker veldig praktisk med oppbevaring på siden. (Skal snart ha mitt første barn)

    martine

    SvarSlett
  2. Hei Martine.
    Gratulerer med første barnet:) Du har masse å glede deg til.

    Når det gjelder vogn så kjøpte jeg tfk joggster twist ( kjøpte fra kiddies24.com) da jeg skulle ha storesøster. Jeg er storfornøyd med den, og bruker den til lillebror idag. I tillegg har jeg tvillingvognen til mountain Buggy, fordi jeg bruker den til henting i bhg. Under Utstyr kan du lese litt om mine vogner.

    Lykke til i vognvalget:)

    sassa

    SvarSlett