fredag 8. mars 2013

2 syke barn...

og en litt sliten mamma etter en lang natt. 
Mannen er på reise og barna er syke. En herlig kombinasjon. 
Begge barna har feber og skal helst sitte oppå mamma. 
Heldigvis kom mamma for å hjelpe til. Hva skulle man gjort uten mødre?!

Akkurat nå sover lillebror og storesøster ser på tv. Jeg skal koble ut helt til noen roper mammaaaaaaaaa! og kose meg en med kaffe. 


Neste innlegg kommer når overskuddet er på plass - og alt annet er gjort
Ha en fantastisk helg dere. 

4 kommentarer:

  1. Usj...ikke morsomt når de minste er syke.
    Hva skulle man ha gjort uten mammaene sine.
    Masse god bedring til dere.
    Ønsker dere en kjempefin helg.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:) gått litt i ett siste dagene, men sånn er det vel med barn:)

      håper du hadde en fin helg og at uken blir bra.
      klem fra meg

      Slett
  2. Ja livet som tobarnsmamma kan være tøft! Jeg var en uke alene med begge to da mannen var i Usa for litt siden, de holdt seg heldigvis friske, men ja, alt går. Ingen hjelp å få av min karriere mamma, men det er visst bare å bite tenna sammen og la det stå til. Sove får vi gjøre senere har jeg lært meg...
    Rynkene og (bære)posene under øynene kan man jo alltids få gjort noe med... haha.

    Godt å høre barna er på bedringens vei og mannen er tilbake på plass for å avlaste. Hva skulle mannfolka gjort uten oss egentlig? :DDDD

    God helg!!

    Klem Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Camilla:)
      hehe ja mannafolke ( iallefall min hadde ikke klart seg uten iallefall!, så spent på når man begynner jobbe hvordan det blir!!)
      Mamma hadde heldigvis fri på fredagen, så derfor kunne hun komme... ikke bare bare med besteforeldre som jobber nei.
      Sove og fikse på får vi gjøre når barna blir eldre hihi.

      Nå skal jeg klikke meg inn på bloggen din.

      klem fra meg

      Slett